Despre transport:     

 După ce ați plasat comanda veți primi un mesaj telefonic pentru confirmarea ei.

 În cazul în care nu primim răspunsul dvs., comanda se va anula în două zile. Regula se aplică numai comenzilor cu plata ramburs.

 Livrarea produselor se face în termen de 1-3 zile lucrătoare de la data preluării comenzii (Fan Courier).  

 Livrarea produselor se face în termen de 4-5 zile lucrătoare de la data preluării comenzii (Poșta Română).

 Este posibil ca în perioadele aglomerate ale anului acest termen să fie mai mare.

 Livrarea comenzii se face pe baza adresei comunicate în comandă.

 Sâmbata, duminica și în sărbatorile legale nu se expediază comenzi.  

 

Preț transport:

  • Pentru livrarea prin Fan Courier costul este de 25 lei în peste 5.400 de localități. 
  • Dacă localitatea dumneavoastră nu este în aria de acoperire a Fan Courier se adaugă o taxă de până la 35 lei, în funcție de distanță. Verifică lista înainte de a efectua o comandă aici: Lista acoperire localitati 
  • Transport este gratuit pentru comenzi începând de la 300 Lei. Dacă localitatea nu se află în zona de acoperire a Fan Courier se adaugă o taxă de până la 25 RON, în funcție de distanță.
  • Doar pentru localitățile aflate în afara ariei de acoperire putem expedia comanda și prin Poșta Română după ce vă vom contacta.


Despre retur:

Daca doriți să returnați un produs aveți la dispoziție un termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produselor, conform OUG 34/2014.

Returnarea produselor trebuie anunțată în prealabil prin email la adresa office@roura.ro, adăugând numărul comenzii în cauză, numele dvs. și produsul pe care doriți să îl returnați, precum și documentele aferente.

Coletele retur nu trebuie să aibă valoare ramburs.

Ne rezervăm dreptul de a refuza coletele deteriorate sau produsele care prezintă semne de uzură.

Dupa ce vom primi emailul dumneavoastră, vă vom trimite toate informatiile pentru returul produselor.

Rambursarea se va efectua în contul dvs IBAN într-un termen de pâna la 10 zile calendaristice de la notificare.

Cheltuielile de transport al produsului returnat către sediul nostru revin în sarcina clientului.

În caz contrar, vom deduce cheltuielile de transport din suma destinată returului.

Adresa la care puteți expedia returul este: Buzău, str. Unirii, Bl. C2, Sc. A1, Ap.29, Roura Online Market, tel. 0771.644.898


Atenție:

Verificați la modul general în fața curierului dacă plicul sau coletul dv. este tăiat sau dacă prin ușoara apăsare simțiți că pachetul este gol. Cazurile sunt extrem de rare, dar nu imposibile.

În acest caz faceți o plângere curierului deoarece el sunt responsabil pentru livrarea coletului intact, iar acesta vă îndrumă mai departe.

Ne puteti contacta și pe noi, la office@roura.ro pentru alte informații. Rețineți că problema se poate rezolva doar între firma de transport și dumneavoastră, așa cum am fost înștiințați de către aceștia. 

În cazul unor eventuale nemulțumiri față de curierul firmei de transport din localitatea dumneavoastra, vă rugăm să ne trimiteți o sesizare. Noi o vom prelua și o vom transmite mai departe firmei de curierat.