Transport și retururi

 Despre transport:                                                           

 Livrarea produselor se face în termen de 1-2 zile lucrătoare de la data preluării comenzii (Fan Courier).  

 Livrarea produselor se face în termen de 4-5 zile lucrătoare de la data preluării comenzii (Poșta Română).

 Este posibil ca în perioadele aglomerate ale anului acest termen să fie mai mare.

 Livrarea comenzii se face pe baza adresei comunicate in comandă.

 Sambata, Duminica și in sarbatorile legale nu se expediază comenzi.  

 

Preț transport:

  • Pentru livrarea prin Fan Courier costul este de 20 lei in peste 3.690 de localitati. 
  • Dacă localitatea dumneavoastră nu este în aria de acoperire a Fan Courier se adaugă o taxă de până la 35 lei, în funcție de distanță. Verifică lista înainte de a efectua o comandă aici: Lista acoperire localitati 
  • Transport gratuit pentru comenzi începând de la 200 Lei. Dacă localitatea nu se află în zona de acoperire a Fan Courier se adaugă o taxă de până la 25 RON, în funcție de distanță.
  • Doar pentru localitățile aflate în afara ariei de acoperire putem expedia comanda și prin Poșta Română după ce vă vom contacta.


Despre retur:

Daca doriti sa returnati un produs aveti la dispozitie un termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produselor, conform OUG 34/2014.

Returnarea produselor trebuie anuntata in prealabil prin email la adresa office@roura.ro, adaugand numărul comenzii în cauză, numele dvs. și produsul in cauza precum si documentele aferente.

Coletele retur nu trebuie sa aiba valoare ramburs.

Ne rezervam dreptul de a refuza coletele deteriorate sau produsele care prezinta semne de uzura.

Dupa ce vom primi emailul dumneavoastra, va vom trimite toate informatiile pentru returul produselor.

Rambursarea se va efectua in contul dvs IBAN intr-un termen de pana la 10 zile calendaristice de la notificare.

Cheltuielile de transport al produsului returnat catre sediul nostru revin in sarcina clientului.


Caz special

Am primit un colet gol sau desfăcut sau cu produse lovite sau cu produse lipsă. Cum procedez?

În acest caz sun și sesizez imediat curierul despre problemă și trimit o plângere la sediul firmei de curierat deoarece ei sunt responsabili pentru livrarea coletului intact.

Ne puteti contacta și pe noi, la office@roura.ro pentru alte informații. Rețineți că problema se poate rezolva doar între firma de transport și dumneavoastră.